24 December 2012

Jawapan Kuiz Teka Gambar Semalam


Assalamualaikum, Salam Sejahtera. :)
Bismillahirrahmanirrahim..

Masih ingat lagi tak entry semalam? [[Klik Sini]] untuk baca.. Haa.. Tak sangka ramai pulak sudi komen. Ingatkan dalam belas-belas je. hehe. Kuiz ni sesaje je buat.. Takda hadiah. hehe. tapi tak pa. Boleh mengeratkan hubungan sillaturrahim . hahaha :p

Macam-macam jenis jawapan diterima (kononnya) rasanya semua yang komen tu jawab dengan betul.. hehehe. Tapi ada yang ejaannya salah. terima kasih la sudi komen noo.. hehe ^_^

P/S: Lain kali nak buat lebih sukar. pastu sapa jawab betul diletakkan link blog dia dalam entry. kalau yang jawab betul tu banyak, tak letak la..

Pikachu/Pokemon

author image

FAQIHAH HUSNI

Hi! I'm the writer and author of this webpage. Currently studying in SM Sains Kubang Pasu or know as KUPSIS in Kedah. A Kedahan girl for sure! 2017 is my senior year there and I'm fighting to 9A+ in SPM. Do pray the good result for me and others 1317 warriors. Thank you for your time :)

5 comments:

  1. aah la...hehhehe...nmpk sgt malas nk berpikir..hihihii

    ReplyDelete
  2. Tak sempat nak jawab .. Rugi rugi :(

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita