18 December 2012

26th Birthday Giveaway by ShidaR

Assalamualaikum, Salam Sejahtera. :)
Bismillahirrahmanirrahim..


Kenal tak dengan Blogger yang bernama Shida ni? Dia ni quit famous juga. Selalu blogwalking ke blog orang lain. Dan kali ni adalah 1st time qihah join GA from Kak ShidaR! Woot Woot!!

Kepada kak ShidaR binti ............... (tak tahu la pulak nama penuhnya :3)

           Saya disini nak ucapkan Selamat Hari Lahir, Happy Birthday, Sanah Helwah kepada akak. Walaupun kita tak kenal rapat sangat, tapi cukuplah saya kenal akak di alam maya ni dan akak pun tahu kewujudan saya (huhuhu). Tapi kalau nak kenal lagi rapat lagi nanti kita boleh berkenalan di laman muka buku~ kak hantar pesanan padaku untuk approve-mu oh oh wu oh ohoh~ (eh. lagu najwa latif pulak)

             Saya nak wish kat akak agar dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki. Tak kiralah rezeki di dunia blogging ni ka di dunia realiti ka rezeki dapat calon suami ka. (Ops) Asalkan rezeki yang halal dan diredhai Allah. Moga hidup akak lebih ceria dan akak pun selalu gembira ^_^ Saya juga berdoa agar akak selalu tabah dengan hari yang mendatang dan hidup dalam redhaNya.

            Akhir kata, terima kasih kerana sudi membaca surat entry ni dannn kalau ada silap kata mohon jangan simpan jauh-jauh dalam sudut hati. buat tak tahu je ok?

Sekian,
Faqihah Husni (bukan nama penuh, ni nama glemer je)

Hahahahahaha. Serious, saya bukan orang yang kreatif dan tak pandai mengarang! hahaha. Macam ayat budak darjah 1 je. Takpe. asalkan korang paham :3 Wish me luck!

Assalamualaikum..

3 comments:

  1. ohh haooy besday kak syidaa....hehehe


    http://myaleo.blogspot.com/2012/12/walimatulurus-amal-khalid.html

    ReplyDelete
  2. CAntiknya vektor tuh ! ! ! Qihah buat ke ? ?

    ReplyDelete
  3. thanks join GA kshida ni..
    Gudluck k insyallah kptusan pmng kshida akan kua 5 jan 13,
    skg masih dlm penilaian :)

    apa2 pun thanks ^_^

    admin,
    www.duniashida.com

    ReplyDelete

Your words defines you