28 July 2012

Roundabout Paling Pening Di Dunia!


السّلا م عليکم ورحمةالله وبرکة | Salam Sejahtera :)


Tengah blogwalking tadi.. Pastu, terjumpa sesuatu yang menarik ni.. jumpa kat blog www.budakbotak.com. Serious kalau korang tengok, mesti PENING PUNYA!! Roundabout ni terletak kat Swindon, England. Cuba tengok..


Agak-agak korang kan, kalau kat Malaysia aga roundabout macam ni dan korang kena guna, macam mana korang nak lalu? Senang je.. Kalau korang pelancong kat situ, korang kena ikut jalan jauh macam anak panah merah kat bawah ni. Tapi kalo korang mahir tentang roundabout nie, korang boleh guna shortcut macam anak panah kuning kat bawah ni.


Huishh. Kalaulah memang ada Malaysia.. Uishh! Tak boleh bayangkan!! Hehe. Apa pendapat anda? Cer KOMEN! :)
author image

FAQIHAH HUSNI

Hi! I'm the writer and author of this webpage. Currently studying in SM Sains Kubang Pasu or know as KUPSIS in Kedah. A Kedahan girl for sure! 2017 is my senior year there and I'm fighting to 9A+ in SPM. Do pray the good result for me and others 1317 warriors. Thank you for your time :)

19 comments:

  1. wow! Banyakkknya roundabout dia!

    ReplyDelete
  2. mak aihhh..xleh nk detect arah mne ke mne dr mne ke mne..uishhhh..nseb bek xde kt mesia aiyaaakkk

    ReplyDelete
  3. A'ah kan, pening kepala. Nasib baik Malaysia tak buat macam tu.

    ReplyDelete
  4. wooawhh ! kalo ada kat Malaysia, haiyyark ~ hahaa> makin buzy jalan..haha

    tips boleh diguna pakai ~ hehe> sebelom tidor, jenguk2 jap ~ hehe

    samat malam <3 <3
    http://keyrajoongki.blogspot.com/2012/07/warrgghh-bila-hiccupssedu-nak-hilang.html

    ReplyDelete
  5. Kalau ada roundabout mcm nih kat Malaysia. Haha mesti banyak kes ada. Guna GPS pun pening tak,. Haha

    ReplyDelete
  6. Saya Tag Awak Untuk ni http://3259thelittleboy.blogspot.com/2012/07/gempak-giveaway-hari-raya-by.html

    ReplyDelete
  7. Akak tag!
    http://budakepalmerah.blogspot.com/2012/07/gempak-giveaway-hari-raya-by.html

    ReplyDelete
  8. kalau ada kat Malaysia ni, serius tak lepas.. rounderboat shah alam tu pun dah terketar2..hehe

    ReplyDelete
  9. Nasib baik takde kat Malaysia ^_^

    ReplyDelete
  10. @Anis Tasnim hehehehehe. GPS pun tak laku time tu. eh ;p

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita