DISKO menyerupai MASJID

Assalamualaikum dan Hye.


Di bandar Aguila -> Murcia, Sepanyol, terdapat sebuah disko popular dengan nama La Meca pada 1980-an dan 90-an sebelum ditutup satu dekad lalu. Kemudian disko ini kembali dibuka pada 18 Jun 2010 dengan nama yang sama sehingga mengundang kontroversi di kalangan umat muslim di negara tersebut.


Kontroversi tersebut semakin menjadi-jadi setelah hacker masuk ke website disko tersebut, kemudian memaparkan video dan gambar di dalam disko tersebut. Mekah yang merupakan tempat suci orang Islam dan tempat Nabi Muhammad menerima kitab suci Al-quran, menggunakan nama La Meca untuk tempat yang digunakan untuk menari dan minum arak seperti menghina perasaan umat Islam.













Macamlah tak ada bentuk lain yang nak buat. Masjid juga jadinya -_- Jumpa di budak botak jugaa :) Bye, Assalamualaikum

Comments

  1. Astaghfirullah al'azim. Minta-minta oleh turunkan balanya ke atas pub itu. Amin

    ReplyDelete
  2. dunia dah akhir zaman, sedihnya bila tempat suci Islam dijadikan bahan hinaan T.T

    ReplyDelete
  3. Sedihnya :/ Jahatlah dorang ni !

    ReplyDelete
  4. kuang hajo betol , turun bale baru tahu ,

    ReplyDelete
  5. subhanallah..teruknyer..ish..

    www.nornadiah.com

    ReplyDelete
  6. Astaghfirullah . Dunia memang dah akhir zaman . Macam macam ragam manusia . Moga Allah berikan hidayah kepada mereka .

    ReplyDelete
  7. @Zhyzhy Chin. Amin :)
    @Hazwani yusof : Tulah pasal. Macamlah tak de bentuk lain
    @Iea : haah
    @NoorCahaya : Hahaha. Harap2lah

    ReplyDelete
  8. @Zhyzhy Chin. Amin :)
    @Hazwani yusof : Tulah pasal. Macamlah tak de bentuk lain
    @Iea : haah
    @NoorCahaya : Hahaha. Harap2lah

    ReplyDelete
  9. sedihnya bila tgk yahudi mempermainkan islam

    ReplyDelete
  10. Ish2, kejamnya dorang.. seolah2 memainkan perasaan org islam.. -.-

    ReplyDelete
  11. Aku izin copas ke blogku ya! http://divahome.multiply.com/
    Ada credits-nya kok ;)

    ReplyDelete
  12. Nak menghina.. Nauzubillah !
    Kejam sangat ! ! ! :(

    ReplyDelete

Post a Comment

Budi Bahasa Budaya Kita

Popular posts from this blog

Tutorial : How To Use Blogskin? Cara nak Guna Blogskin

Senarai Pemenang Anugerah Melodi 2016

PT3 Sejarah : Faktor-faktor Perjanjian Persekutuan 1895 dan kesan-kesannya.