9 April 2012

Al-fatihah buat pemilik blog Hudhud


Hi and assalamualaikum.

This is short entry. Nak cepat sbb nak pi kelas tambahan. Tadi sedang syok tweeting, Terbaca tweet kak IekaAhmad mengatakan bahawa Nurul Huda telah kembali ke rahmatullah. Arwah yang juga pemilik blog http://hudhudpunyablog.blogspot.com/ daaaaaaaaaaaannn twitter https://twitter.com/#!/hudAoki meninggal dunia disebabkan Paru paru berair (mungkin). 

Semoga arwah ditempatkan dikalangan org2 yang beriman dan beramal soleh, solehah :')

7 Days
B E A U T Y

Bye. Assalamualaikum. Short entry!
https://twitter.com/#!/FaqihahHusni
author image

FAQIHAH HUSNI

Hi! I'm the writer and author of this webpage. Currently studying in SM Sains Kubang Pasu or know as KUPSIS in Kedah. A Kedahan girl for sure! 2017 is my senior year there and I'm fighting to 9A+ in SPM. Do pray the good result for me and others 1317 warriors. Thank you for your time :)

22 comments:

  1. Al Fatihah ._.

    Ah Qihah , akak cadangkan jangan letak gambar dia ._. nampak aurat . Seksa dia kat kubur nanti ._.
    Salam :)

    ReplyDelete
  2. Moga rohnya dicucuri rahmat.Amiiin,al-Fatihah

    ReplyDelete
  3. Hmm, semoga rohnya dicucuri rahmat Illahi. ameen. Kihah, tp satu je akak nak tegur, kalau boleh tak perlulah letak gambar dia, nanti legi bertambah azabnya dalam kubur. Harap faham ya. Al fatihah buat beliau.

    ReplyDelete
  4. Baru tau tadi dari Cik Bulat. Al-Fatihah untuk arwah. Tapi sayam, better to remove the picture. Huda dah pergi, lebih elok rasanya gambar tak menutup aurat dia tu di buang. Takut dosa nya akan sentiasa berjalan nanti.

    ReplyDelete
  5. lebih baik tak perlu letak gambar,harap kamu faham kenapa saya berkata begitu,Semoga Allah cucuri ke atas roh arwah.amin..Al-fatihah

    ReplyDelete
  6. lebih baik tak perlu letak gambar,harap kamu faham kenapa saya berkata begitu,Semoga Allah cucuri ke atas roh arwah.amin...Al-fatihah

    ReplyDelete
  7. Al-fatihah..
    Moga rohnya tenang di sana..

    ReplyDelete
  8. @ Nana Johara, Anis Paris, @Puan Besar Shag Yahaya, @Cahaya Kehidupan : Ohya. Thank You. Kihah letak kejap kot kot korang tak kenal. Bytheway, I've remove it. Memang teragak-agak nak letak or tak hehehe.

    ReplyDelete
  9. Al-Fatihah :'( Hurmm. Muda lagii dah pergi.

    ReplyDelete
  10. Al - Fatihah . semoga arwah tenang disana :) aminn ~

    ReplyDelete
  11. Al Fatihah ..
    takziah buat keluarga arwah..
    semoga rohnya dicucuri rahamt dan dikalangan org yg beriman.. aminn..

    ReplyDelete
  12. @Zac Rega Nak buat macam mana.. Allah lebih sayangkan dia :)

    ReplyDelete
  13. @NadyaBubble Terima Kasih sebab komen entri ini ya! :)

    ReplyDelete
  14. @Miss Imah Terima Kasih sebab komen entri ini ya! :)

    ReplyDelete
  15. @Cinderella Merah Jambu Terima Kasih sebab komen entri ini ya! :) Aminn :)

    ReplyDelete
  16. @fiqafifiTerima Kasih sebab komen entri ini ya! :) Amin ya rabbal alaminn

    ReplyDelete
  17. @zana Terima Kasih sebab komen entri ini ya! :)

    ReplyDelete
  18. kihah remove blog arwah >__< kesian dia

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita