Pemenang Contest

Photobucket

Maaf.Contest Ditutup Awal.

Hey Peps! HAHA, Peserta Contest BloggerDo? Mesti nervouse kan :) Sabar, Sabar. Sabar tu kan separuh daripada Iman :)

Kenapa Contest Ini Dinamakan "BloggerDo?"
>Ramai peserta beranggapan BloggerDo? ni bermaksud 'Aktiviti yang blogger buat'. HAHA. Mesti korang kata gituh juga kan? Peace! BloggerDo? ialah jengjengjeng Gabungan di antara Blogger dengan Doodle. *OUH!. Tak masuk akal betul kan? 

Pemenang dinilai dari segi apa?
>Pemenang dinilai dari segi Reason sebab apa diorang nak masuk contest ni. AhakS! Thats Why, Kihah selalu memperingatkan peserta supaya letak Reason. Kalau tak, OUT lah diorang. KesianKesianKesian :)

Dan Pemenangnya Ialah!
................
...................................
....................................
...........................................................
....................
...............
..................
......................................
...........................................................
..............................................................................................
.........................
....................................
...............................................
....................................................................
..................
.......................................
..................................................
....................
1.jpg
Idayu Ayu

Cik Emma 


Aki

Korang ade tak kat atas? Tak de. Alolo. Sorry ek. Alolo. Jangnlah nangis, Nah Kihah bagi Freebies khas tuk Korang. Janji jangan Nangis lagi tau! ^______^

 http://2.bp.blogspot.com/-3V5T68FwGb4/TgX91Z3v1eI/AAAAAAAAAlw/RLZNVzCXjNA/s1600/Untitled_1.png
http://1.bp.blogspot.com/-xrb0vxnoDtk/TgX91zqMLtI/AAAAAAAAAl0/UMXwKdbR1qc/s1600/Untitled_2.png 
http://1.bp.blogspot.com/-xrb0vxnoDtk/TgX91zqMLtI/AAAAAAAAAl0/UMXwKdbR1qc/s1600/Untitled_2.png

Cara nak letak kat belog.
<style type="text/css">body, a, a:hover {cursor: url(URL CURSOR), progress;}</style>

Korang pilih yang mana ek? 

Comments

  1. tak nangi pun laa ^_^
    anyway, i took yg pink colour tuh :D

    ReplyDelete
  2. eh, bia betul ni qihah??? nak nages ase. hihi. TQVM ya sayang! ;)

    ReplyDelete
  3. wahhhh.... ttp muke sorok bawah bantal.. doodle kew?hahaha. mmg jaoh bebenor tuh...hik3. apepn thx sygx!coz letakkan me kat slh satu di atas tuh! lope ya so muchh!

    ReplyDelete
  4. haha tak nanges pun . i amek kale pink k ?

    ReplyDelete
  5. @♥iDaYu aYu♥ HAHA. Sorok lah. Bawah selimut pun x kesah. :) HAHA.

    ReplyDelete
  6. @Hinako Ashihara Lulu Bagus-bagus sebab tak nangis. Ok. Ambikla :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Budi Bahasa Budaya Kita

Popular posts from this blog

Tutorial : How To Use Blogskin? Cara nak Guna Blogskin

Senarai Pemenang Anugerah Melodi 2016

Tutorial: Letak gambar di sidebar