15 December 2011

Segmen : SAYA , BELOG BUDAK KECIK 2011

Asslamualaikum dan hye


Pak cik ben kata tutup pukul 6 petang. Tapi, sata tertidur tadi. Harap-harap diterima. Hehehe.

Intro

Short Biodata

Name:Faqihah Mohd Husni
Known as: Kihah atau Faqihah Husni
Age: 11 years old
Stat: Kedah
Country: malaysia
Fav. Colours: Pink, purple, black
Language: malay and english
Hobby: blogging, facebooking, surfing internet, read novel
Idol: Rasullah, Shila Amzah and Dato' Siti Nurhaliza
Sekolah: SK Sungai Dedap (SKSD)Contact Me:Blog | Blogskin | Facebook | Twitter


Likes:


♥ Kawan baru
♥ Blogging
♥ Makan ais krim
♥ Nasi Goreng Ayam, KFC
♥ Dato' Siti Nurhaliza
♥ Spongebob Squarepants
♥ Black+Purple
♥ Snapshooting
♥ Make Up vs Natural Face


Dislikes


♥ Anons, Haters, Copypasters
♥ Penipu
♥ Internet Connetion yang lembab
♥ Blog yang tidak kemas



Dia mula mandaftar diri sebagai blogger selepas selalu melihat kakaknya, FATIN selalu menulis dia laman blognya yang diberi nama STRAWBERRY FACTORY. Jangan lupa follow blog kak saya :) Cantik tak Header blog kakak dia? Dia buat sendiri tau. Nak tengok tak header mula-mula masa dia berblogging dulu?





Cantiktak? Kakak dia jugalah yang buat ni. Kakak dia buat dekat Paint je. Haha. Dia mula berblogging masa darjah 4 dulu. Tapi, tu blog lain. Selepas dia fade-up dengan keburukan blognya, dia telah mendelete blognya. Tetapi, dia telah buat blog baru yang tenngah beroperasi sekarang ni (www.faqihahhusni.blogspot.com). Dan, blognya yan lama tu, ia telah undelee balik dan URLnya dirahsiakan :)

Sebab

Sebab saya nak blog saya dikenali ramai ialah untuk mengeratkan lagi ukhwah sesama bloggers. Insyallah saya nak buat segmen untuk followers kihah after ni. Hehehe

Selain itu, saya nak kongsikan ilmu dengan bloggers lain. Insyallah diorang boleh ikut tutorial saya. Hehehehe. dan hobi mengisi masa lapang *konon

Klah. Harap diterima entry ni. Hehehe. Assalamualaikum dan bye!

6 comments:

  1. Orang tutup segmen pukul 6 lah =='

    ReplyDelete
  2. Hi budak kecik hihi

    Cantik pandai akak awak

    Mai pi lawat riben pulak :D

    http://cikriben.blogspot.com/2011/12/saya-belog-budak-kecik-2011.html

    ReplyDelete
  3. terjah adik kat sini..hehe..akak dari abg ben..

    ReplyDelete
  4. salam perkenalan

    comel blog kamu ^^

    gud luck 4 upsr thn dpan k

    http://cerytara.blogspot.com/p/stuffs.html

    http://cerytara.blogspot.com/2011/12/aku-sahabat-yang-jahat.html

    ReplyDelete
  5. awk , sye dtg ! follow awk skali ,
    belog chomell . shuke ! ♥
    ade mse dtg sini k ? :)

    http://eischacokeletz96.blogspot.com/2011/12/kawan-baru-d.html

    ReplyDelete

Your words defines you