14 December 2011

Cara nak Famous di Twitter.

asslamualaikum dan Hye

Saya tak tau kenapa semuanya boleh jadi begini sebab saya baru lahor tahun 2000 sebab saya suka number cenggitu sebab manusia berubah sebab dunia dah maju sebab saya nak berhenti menulis cenggini.

Saya tak tau kenapa dia boleh jadi cenggini.




Korang paham kan apa yang aku tunjuk? Caranya ialah menyamar dulu, pastu bila dah beribu followers, korang tukarlah nama tu kepada nma korang sendiri. jadi, orang akan jeles tengok followers korang banyak.

HEHEHEHE.

Tapi, jangan ikut cara yang saya bagi. Saya melawak je. cube bezakan dengan budak skema ni.


Okaylah. Bye, Assalamualaikum.

5 comments:

  1. Perghh gila ah , cara macam ni pun ada . Bencinya .

    ReplyDelete
  2. @Hanis Nizam : Ohyeah
    @CekBolat : Muahahaha. Iknow
    @Tyyra Lambert : tau tak pe :)

    ReplyDelete
  3. Khas buat PENCINTA HANDBAGS/FASHIONS!
    Koleksi yg menarik & stylo serta tips2 berguna.

    Kunjungi kami di http://mrsladysstylo.blogspot.com/

    TQVM! :)

    ReplyDelete

Your words defines you