23 March 2014

Nursing Wear No 1 in Malaysia by FeedMilk!


Assalamualaikum, Salam Sejahtera. :)
Bismillahirrahmanirrahim..


sebenarnya entri hari nie lebih kepada perkongsiaan. cuba teka kali ni qihah nak kongsi pasal ape? Sapa dapat teka qihah bagi kasih sayang :p ehh. buhong jaa hahaha ;)

Sebenarnya, untuk entry kali ini, qihah nak kongsi pasal FEEDMILK. Apa itu FeedMilk? FeedMilk ni merupakan satu butik yang menjual baju menyusu nombor 1 di Malaysia! Haaa! Hebat tak hebat FeedMilk ni?! Semua baju-baju di butik ni direka khas dengan kasih dan sayang untuk insan khas untuk para ibu menyusu. syokkknya weyhhh.


design dia memang nampak elusive giler. ada macam2 saiz kot. dari saiz XS sampai XXXL. 93.9% baju menyusu kat pasaran memang tak lawa langsung. kekadang ibu2 menyusu pun malu nak pakai sebab bila pakai orang pandang pelik je.

tapi dengan adanya FEEDMILK, masalah ibu2 menyusu dapat diatasi yay. jom share dekat mak2, makcik2, sedara2, jiran2 or sape2 je yg dah kawin. diaorang mesti happy giler wee.
nak tahu lebih lanjut? sini ada..

www.feedmilk.com
FB : https://www.facebook.com/feedmilk
INSTA : @feedmilk
author image

FAQIHAH HUSNI

Hi! I'm the writer and author of this webpage. Currently studying in SM Sains Kubang Pasu or know as KUPSIS in Kedah. A Kedahan girl for sure! 2017 is my senior year there and I'm fighting to 9A+ in SPM. Do pray the good result for me and others 1317 warriors. Thank you for your time :)

No comments:

Post a Comment

Budi Bahasa Budaya Kita