Nursing Wear No 1 in Malaysia by FeedMilk!

Assalamualaikum, Salam Sejahtera. :)
Bismillahirrahmanirrahim..


sebenarnya entri hari nie lebih kepada perkongsiaan. cuba teka kali ni qihah nak kongsi pasal ape? Sapa dapat teka qihah bagi kasih sayang :p ehh. buhong jaa hahaha ;)

Sebenarnya, untuk entry kali ini, qihah nak kongsi pasal FEEDMILK. Apa itu FeedMilk? FeedMilk ni merupakan satu butik yang menjual baju menyusu nombor 1 di Malaysia! Haaa! Hebat tak hebat FeedMilk ni?! Semua baju-baju di butik ni direka khas dengan kasih dan sayang untuk insan khas untuk para ibu menyusu. syokkknya weyhhh.


design dia memang nampak elusive giler. ada macam2 saiz kot. dari saiz XS sampai XXXL. 93.9% baju menyusu kat pasaran memang tak lawa langsung. kekadang ibu2 menyusu pun malu nak pakai sebab bila pakai orang pandang pelik je.

tapi dengan adanya FEEDMILK, masalah ibu2 menyusu dapat diatasi yay. jom share dekat mak2, makcik2, sedara2, jiran2 or sape2 je yg dah kawin. diaorang mesti happy giler wee.
nak tahu lebih lanjut? sini ada..

www.feedmilk.com
FB : https://www.facebook.com/feedmilk
INSTA : @feedmilk

Comments

Popular posts from this blog

Tutorial : How To Use Blogskin? Cara nak Guna Blogskin

Senarai Pemenang Anugerah Melodi 2016

PT3 Sejarah : Faktor-faktor Perjanjian Persekutuan 1895 dan kesan-kesannya.