3 December 2012

Persoalan Berkaitan Banner Blog Saya

Assalamualaikum, Salam Sejahtera. :)
Bismillahirrahmanirrahim..

Selalu update berkaitan tutorial aje, mesti korang bosankan? hm. saya pun semakin lama semakin bosan dengan blog ni. entahla.

Okay. Selalu sangat dapat soalan di ask.fm dan cbox berkaitan dengan banner blog saya. Akibat dah tak larat sangat nak menjawab soalan yang sama, saya pun buatla entry ni. Ada juga yang tak puas hati dengan saya sebab banner. kata saya penipu. wth.

"Qihah, camne nak buat banner cam awk tu?"
"Banner tu awk buat sendiri ke?"
"Camne nak buat budak pegang belon tu ikut cursor kat banner awk tu?"
"Doodle budak perempuan yang pegang belon tu awk buat ke?"

<center><embed align="middle" allowscriptaccess="always" height="125" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" quality="high" src="http://aminswf.webs.com/BannerFaqihahHusni.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="125" wmode="transparent"></embed></center><center>


Banner ni sebenarnya saya dapat FREE daripada Amin Aizuddin. Bukannya saya buat sendiri. QIhah dapat ni dah lama dah. tahun lepas. Mungkin ada yang kata "Eh? Bukan Tempah ke? haritu kata tempah?". Saya kata tempah sebab saya malas nak explain kat korang camne dapat free semua tu la. Kalau korang nak, korang kena tempah laaa. Pergi SINI

Amin ni buat guna flash. Qihah pun tak reti sangat flash ni.

Gambar doodle budak perempuan tu memang qihah yang lukis sendiri. Lepas dah habis lukis dan kalerkan, qihah sent dekat amin bagi dia buat. so, macam tu lah resultnya. yang lain dah cantik tapi doodle budak perempuan tu fail. kehkehkeh.

So, please lah jangan tanya lagi. rimas. hehehe. Assalamualaikum :)

1 comment:

  1. Wahhh, siyes comellah banner tu. Header smart giler!!! Suka suka suka :)

    ReplyDelete

Your words defines you