22 December 2012

Entry Pertamaku di Dunia Blogging

Assalamualaikum, Salam Sejahtera. :)
Bismillahirrahmanirrahim..

Setiap orang mempunyai cita-citanya sendiri. Ada yang nak jadi polis, bomba, guru dan sebagainya. Saya ingin menjadi doktor kerana saya nak menolong orang dengan ikhlas.

Ibu bapa dan guru-guru saya banyak mendorong saya untuk menjadi seorang doktor yang baik. Saya belajar dengan bersungguh-sungguh untuk mencapai cita-cita saya. Saya suka menjadi doktor kerana saya suka melihat mereka bekerja dan menolong pesakit tanpa mengira bangsa, agama serta warna kulit. Kadang-kadang, saya melihat kakak saya menonton cerita bersiri House di AXN. Saya suka doktor Cameron kerana dia cantik.

Saya mendengar nasihat-nasihat guru, ibu bapa serta orang yang pernah menjadi doktor. Saya ingin menjadi doktor suatu hari nanti.









Macam tu la bunyinya HAHAHA. ayat sebijik macam budak tadika T______T maklumla. time tulis entry tu darjah 4 ~.~ selamat tak guna ayat ReWmPitZzzz. Qihah mula berblogging sejak May 10, 2010 (mengikut tarikh entry tu). Haha. Entry tu tak ada di blog ni sebab blog yang qihah guna time first time blogging tu blog lain (tapi masih ada lagi dan saya privite) :3 haha

dan aku sendiri pun tak kenal siapa doktor cameron tu --'
p/s: hari ni tak tau nak update apa ~.~
bai. assalamualaikum

20 comments:

  1. XD .Gelak golek2...memang ayat budak nih..Wakakakaka

    ReplyDelete
  2. hihi..hope tercapai jadi doktor ye qiha..heee

    ReplyDelete
  3. hahaha bagus bagus ! btw saya doakan awak berjaya menjadi seorang doktor aminnn :)

    ReplyDelete
  4. @Kelana Cinta hahaha. tau tak pa. hahaha *tutup muka*

    ReplyDelete
  5. haha . kebiasaan entry first mmg lawak . akak nye lagi la skema habess :D

    ReplyDelete
  6. lurus nya Bm kihah. haha :)
    Anyway, may you dream come true :)wishing u all the best kihah !

    ReplyDelete
  7. comel2 je kan .. hewhewhew ...

    do click here dear !
    http://ysmcdn.com/share/my/2512/3104654

    ReplyDelete
  8. hahaha :D
    akak pulak gelak.
    tapi akak punya lagi terok kot! :P

    ReplyDelete
  9. Baguslah kak kihah guna ayat yg sopan. kalau najla first entry guna ayat ReWmPitZzzzzzzzzzzzz gituuww. haha

    ReplyDelete
  10. Wah..tak sangka Qihah ada impian besar nak jadi doktor!

    SM Sains pastinya permulaan yg bagus untuk Qihah. :D

    Semoga tercapai cita-cita :D

    ReplyDelete
  11. @S A N D R A hahaha.. Thank you sandra! you too yaa <3 :-D

    ReplyDelete
  12. @nur aya hehehe.. amboi. sempat promote iklan dia nohh ;p hahaha

    ReplyDelete
  13. @aisyah humaira' Hahaha.. amboi. gelak sakan! hahaha.. akak punya tak adela terok sangat. ok-ok je. mesti time tu putus cinta kan? hahaha

    ReplyDelete
  14. sekarang still dengan cita-cita Qihah tuh kah ? ?
    Kalau macam tuh , teruskan Usaha ! semoga berjaya ! ! :)

    ReplyDelete
  15. hehe, kecik3 dah pandai uddate blog. hee, oke lah semoga tercapai cita3,

    p/s : datang lah kidzania, boleh exprience jadi docter tw. :D

    ReplyDelete

Your words defines you